איך בוחרים מורה לרייקי?

איך בוחרים מורה לרייקיכבר רבות דובר על איך בוחרים מורה לרייקי אבל לאחרונה מתעוררת תופעה מדאיגה.

תלמידי רייקי מוקסמים מהקלות בה מורים לרייקי מעבירים סדנאות ומחליטים שגם הם יכולים. במסלול מקוצר ביותר הם משלימים את הסדנאות עד לדרגת המאסטר ובתוך זמן קצר מתחילים לפרסם סדנאות משל עצמם.

יתכן וחלקם אכן מוכשרים, הפנימו את העבודה עם הרייקי ומסוגלים להעביר סדנאות ברמה גבוהה, אך ברוב המקרים לא כך הדבר.

במרבית המקרים הללו, הסדנאות מועברות כמו שיעור גיאוגרפיה בבית הספר, ללא כל עומק או הבנה מצד המורה, ובטח לא מצד התלמידים. לרוב, תלמידים שיצאו מסדנה כזו יקבלו רושם מוטעה לגבי רייקי ועבודה אנרגטית בכלל. עם הזמן, ככל שיופיעו יותר מורים כאלה, כך רמת לימוד הרייקי תלך ותרד.

לכן, לפני שאתם בוחרים את המורה שלכם לרייקי, שאלו אותו (או אותה) מספר שאלות על רייקי, על משך העבודה שלהם עם האנרגיה, על מסלול הלימוד שלהם, וראו אם הם אכן מבינים על מה הם מדברים. ניתן לזהות מורים אלו בקלות – הם מדברים בסיסמאות וכשמבקשים מהם להסביר, הם אינם מסוגלים לעשות זאת.

רייקי היא שיטה נפלאה לטיפול ולריפוי החיים. כשמטמיעים את הרייקי בחיינו, אלו ישתפרו ויקרבו אותנו לאושר אותו אנו מחפשים. אל תניחו לאחרים למנוע מכם זאת. בדקו שמורה הרייקי אליו אתם פונים אכן יכול להעניק לכם את החוויה השלמה, או כפי שאוסואי, מייסד הרייקי, כינה אותה: "השיטה הסודית למשיכת האושר, התרופה הרוחנית לכל המחלות".


תגים: , ,

כתיבת תגובה